Újra bevettük a kőszegi hegyeket, avagy toborzó túra 50. Hunyadi cserkészcsapat-módra

Mi, az 50. Hunyadi cserkészcsapat tagja, minden évben megszervezzük a Premontrei Rendi Szent Norbert Gimnázium 9. osztályos diákjai számára a toborzó túránkat, Célunk, hogy megtapasztalhassák, milyen is a cserkészek élete.

Szokásunkhoz híven ismét a Kőszegi-hegységbe mentünk. Szombathelyről vonattal utaztunk Kőszegig, majd a vasútállomáson 5-6 fős csapatokra osztottak minket. Minden csoportban volt 2-3 cserkész, a biztosnág kedvéért!
Első megállónk az Óház-kilátó volt, ahol kifújtuk magunkat, kicsit pihentünk, számháborúztunk és beszélgettünk. A következő célpontunk a Hétforrás, ahova már az egész csapat együtt ment. Útközben jobban megismertük egymást, és a leendő újoncokat is.
A forrásnál tüzet gyújtottunk, nyársat faragtunk, szalonnát és virslit sütöttünk. Voltak akik elmentek gombát szedni, és szebbnél szebb példányokkal tértek vissza. Végül utolsó állomásunk a Kálvária-templom volt, ahol csoportképet készítettünk, és British bulldogoztunk. Ez volt a nap fénypontja, mert mindenki nagy élvezettel játszotta! Sajnos közeledett túránk vége, így vissza kellett indultunk a kőszegi vasútállomásra.
Reményeim szerint mindenki jól érezte magát, és bízunk benne, hogy idén sok új taggal bővül a csapatunk, akik egyben barátainkká, már-már családtagjainkká is fognak válni!

Jó munkát!

Gerencsér Evelin (50.)

Képgaléria a túráról: ITT!